Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Jennica - 29 januari 2009 22:02

På bättre humör..

Snart är den sängen som gäller men först en cigg. är inte trött så det kommer att vara svårt att somna.. Imorgon vill jonathan färga håret.. ska fundera på det, så får vi se hur det blir.. han har ju tjatat flera gånger.. Nästa helg ska han ju även till sin pappa och dit har han ju inte varit sen före nyår. så det kommer nog bli kul för honom. hans faster skulle oxå dit. det låter ju jätte gammalt med faster, men hon är ju bara 14 el hon fyller ju 15 snart. så stor hon har blivit. hon var ju liten när jag och jim träffas , liten och blyg, hon är ju jätte blyg än men det är ju klart hon träffar ju intemej så ofta heller.. har kanske träffa henne 3 gånger på dom senaste 6åren.. och då blir man ju lite blyg. men det kanske blir bättre, (Min lilla Isabell) hon sa när hon var liten att jag var hennes! Hihihi, undra om hon kommer ihåg det.. Nä nu vill lars sova så det är väl bästa att gå ut och röka då så man hinner få lite sällskap.. =)

Av Jennica - 29 januari 2009 17:49

jag som trodde att jag skulle orka, känner nu att det är på gränsen att allt ska rasa samman.. bryter ihop snart, varför ska man alltid få negativa besked, när man har lyckas reda upp så mycket.. måste nog ta en paus ifrån allt snart.. allt blir ju bara värre och värre.. Blä säger jag bara! Hur fan ska jag lyckas nu då? Men allt har ju ett positivt slut, det bet jag ju, men kan inte riktigt förstå hur denna gång.. Det gör så ont i magen nu! utåt kommer jag alltid vara glad, men inte inombords.. känns som jag ska kräkas! nä nog om det här nu..

Jonathan ska åka till badhuset idag igen, snart blir det stopp på det ett tag, börjar bli lite mycket. nu ska jag hjälpa jonathan lite..

Av Jennica - 29 januari 2009 14:34

Har varit i föne nu och hälsa på! =)

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jonathan kommer hem från skolan strax =)

Isse ligger sover, blev trött av att vara med casper tror jag..

han satt prata i bilen när vi åkta hem! =)

sitter och pratar med sara nu i telefon..

Nä nu ska jag äta nå!

Av Jennica - 29 januari 2009 10:16

Snart ska jag åka till föne..

har just gjort mej klar. nu är det bara Isse kvar, men han sover men vaknar nog snart, har plockat fram hans kläder och det som ska med, funderar på att gå ut och köra ut bilen så det är gjort, går ju lite fortare då,

Måste även köpa strumpor åt Jonathan idag, förstår inte vart hans alla strumpor tar vägen.. har kanske 20 omakapar och 4 hela par.. hihi nu ringde mamma så jag frågade henne lite snällt om hon kunde kolla efter strumpor och det skulle hon göra..

Nä nu lär jag sluta.. skriver mer senare..

Ovido - Quiz & Flashcards