Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Jennica - 26 januari 2009 21:12

Nu har sara nyss åkt hem..

Har inte gjort så mycket idag, Isak har inte varit så glad idag. men när han väl somna så sov han länge.. så vi får väl se hur denna natt blir. han är då vaken nu, men trött, Hans pappa för kanske sånt liv att han inte kan sova.


Har beställt lite kläder till mej själv idag, eftersom allt jag har är förstort. tur att det blev billigt eftersom jag gör allt som går för att gå upp i vikt.. Tänker inte ha det  så här! Men har man alltid varit smal så är det svårt. någon gång ska man ju lyckas.

 Är ganska less idag jag vet inte varför, le på folk.

dom säger en sak och gör en annan. nä sånt klarar man säger utan!!


Ja vad ska man göra imorgon då??

kanske åka och hälsa på Isaks kompis.. så blir ni hemma ni borta i föne?

Är även sugen på att åka ut nu en sväng men klockan tickar ju på... och Jonathan är vaken än, och lars är ute och håller på.. ooch det är ju bäst att han gör det, så något blir klart tills Isak fyller år..

Det börjar ju närmas sig till hans 1årsdag.. Undra vad man ska hitta på då? Tips söker!  Nä nu ska jag ut och kolla hur det har gått för dom idag..

Ha det bra alla

...

Av Jennica - 26 januari 2009 00:51

Just ja..

Nu har lars uppdatera med några få bilder igen.. gå in och kolla  HÄR 
Av Jennica - 26 januari 2009 00:38

Idag eller igår heter det ju nu, så gick Isak 3 steg själv.. Han börjar sagt men säkert..

Sen på kvällen när vi satt och kolla på tven, så satt han med pappsen, men flörta som bara den med mamma, blinkade med båda ögonen och gjorde släng pussar Han e då för goo..

Har även pratat lite med jonathan idag över att han springer ifrån på lektionerna, men fick väl inget direkt svar utan han sa bara att han inte hade tåla mod att sitt kvar, Men dom orden tror jag mer kommer ifrån hans lärare, för han har inte använt det ordet förut, Låter mer som om det kommer iaf från någon äldre.. Han har lovat nu iaf att sköta sig så det bara att hoppas på det.. Vet ju att han tycker att det är jobbigt att sitta still men ibland måste man försöka, känner igen mej mycket själv som barn i honom, Han är nog ganska lik mamma iaf.. =).

Imorgon måste  jag ringa till försäkringskassan och se hur många dagar jag har kvar att ta ut, så man har lite koll..

Sara skulle även komma hit och hänga lite saker i pannrummet.

Tror även att Roger och Björn kommer och bygger lite.. så då vet jag ju att det händer lite där ute.. för både Björn och Roger äär jätte bra på att dra igång. att det blir lite gjort.. jobbajobbajobbbaa.. snart kan ju även jag hjälpa till, men än så länge får jag ju stå för kaffe.. men det gör ju nytta det å..

Nä nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon.. ska ju upp klockan halv 7 och väcka jonathan..


Ovido - Quiz & Flashcards