Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Jennica - 15 januari 2009 20:08

Somnade vid 5 tiden i morse, men klev upp vid 9tiden iaf, sen vara det bara att göra sig klar och åka ner på ljusdal, först var vi på "JLL" och köpte en ny telefon, kan ju säga att det behövdes, men den här gång blev det en billigare. så då kanske den håller bättre, sen när min är fixad så blir det ju en bra reservtelefon. Eller om jonathan får ta den, och vi tar den han har som reserv, han använder ju inte sin telefon så mycket, men tycker att det är skönt att han har en när han går ut, så ahn kan ringa om det är nå, men mycket mer än så använder han den ju inte, skulle aldrig låta honom ta med den till skolan, Eftersom jag tycker att han inte är så pass gammal att använda den, så pass mycket. Han har den ju även tills sin pappa för jag tycker att han ska få ringa till mej, när han vill. annars får han ju inte det.. visst kan han ringa till mej så fort pappa säger till honom, men det är ju bara att förklara att han måste lyssna på sin pappa men jag lyssnar ju först för att se vad det är, och om jag tycker något är fel så ringer jag ju till jim och frågar vad som har hänt..

som många vet så är jonathan hemskt mammig och det är ofta han inte vill vara där, men samtidigt så vill han ju..

Nä åter till vad som har gjorts idag då, åkte sedan och åt lunch på Märtas. sen på coop för att stor handla. Men aldrig mer att jag stor handla med Lars och Isak.. Isak går ju bra för han sitter ju iaf där han sitter.. Förlåt lars jag vet ju att du läser, men tycker bäst om att handla själv, vet inte men det är lättas så.. Men det är klart ibland är det ju skönt med sällskap.. efter vi handlat klart åkte vi till dollar och där sprang jag in och handla det som vi skulle ha, träffa även Amanda och Roger där, okej Casper var med han å.. =)

prata lite snabbt med dom och tog en rök sen åkte vi hem, Plocka upp varor och drack lite kaffe, sen kom jonathan hem, och jag åkte på Delins och köpte det som fattas. sen hem och då stod lars och fixa Maten, Stekt sill potais och löksås. Göttans var det, både jag och Lars åt oss för mätta. tror även att jag åt mer än Lars.. det bästa jag vet är ju fisk så det kanske inte är så konstigt.. Jonathan åt plättar, men nästa gång skulle han smaka, för jag tror han tycker om bara han smakar..

Efter maten åkte lars och jobba, sista kvällen för den här veckan. så jag har passa på att plocka lite och lagt Isak, får se om han vill somna nu då, hör att han ligger och pratar nu..

Imorgon bär det iväg till hudik för att hämta Isaks tripptrapp som han fick av hos i julklapp, men som vi inte han att få, Tur att han är liten och inte förstår sånt än iaf,

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe sedan koka nytt för att fylla termosen..

ska även göra ordning för morgondagen.. vagn väskan och motorvärmare sen är det klart.. skönt att få det klart så man slipper stress i morgon vill ju komma iväg i tid så man kommer hem någon gång.

Sen får vi hoppas att Lars sätter in lite nya bilder i bloggen !

Skriver kanske mer senare, vem vet!?

Ovido - Quiz & Flashcards