Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Jennica - 28 januari 2009 23:03

somnade vid 7 nu ikväll och vaknade nyss, hoppas jag kan somna om nu då!

annars kommer ju hela natten vara förstörd! Har några mavkor nu iaf så kanske jag kan somna om..

Men jag lär ju inte kunna somna innan jag har läst ut boken iaf. Den är så bra och nu är det inte många sidor kvar.. Tillbaka till livet! Värd att läsa.

Idag har jag och Isak varit och fika med sara och Kevin, men vad folk det var ute.. undra vad man ska hitta på imorgon då? har inte lust att vara hemma hela långa dagen..

Nä God Natt på er !

Av Jennica - 28 januari 2009 07:46

Jonathan har nyss åkt till skolan, så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra.. Isak sover än, men han vaknar ju snart.

Prata nyss med sara i telefon.. hahaha såger jag bara, vissa kan dom!

det är ju lite skratt retande..

Idag ska jag, Sara, Kevin och Isak ta en fika. undra vart man ska gå då.

Tycker det är synd att Märtas inte är lika mysigt längre, nog för att det är barnvänligt, men går jag ut och fikar så vill jag ha det mysigt oxå..

skulle kanske pröva något nytt ställe men då är ju frågan vart det skulle vara!?

Nä nu har jag inte tid att sitta här, ska skynda mej in i duschen innan Isak vaknar.. =)

Ovido - Quiz & Flashcards