Alla inlägg under mars 2008

Av Jennica - 25 mars 2008 08:30

I onsdags kom lillen..

liten men go. vägde 3010 och var 50,5 lång.

Har varit hemma sen i fredags. känns så himmla skönt. gillar inte sjukhus, Blä!

Nu ligger både Jonathan och Isak och sover och Lars håller på att fixa lite frukost till mej, sen ska vi ner på Bvc och väga å mäta, och se om han har gått upp nå, men det tror jag så mycket som han äter..

igår vara syster och Tyra här och sen kom mormor och morfar.

Morfar ska ju åka bort den här veckan så dom passa på att komma hit så Jonathan fick träffa honom sen sväng.. Morfar e ju Jonathans favorit efter Lars då.. =) undertiden mormor och morfar var här så sov Isak hela tiden.

Nä nu ska jag gå och äta lite.. ska försöka hinna skriva mer ikväll om datorn vill fungera då, den har ju sitt eget liv i bland..

Puss

Av Jennica - 17 mars 2008 15:37

Väntar och väntar men ingen bebis vill komma.. menmen den kanske vill vänta till påsk. =) Har ju tid idag så det e bara att hoppas att allt går bra när det väl sätter igång.

 Ihelgen har man inte gjort så mycket, Jonathan har varit på 3 kalas denna helg. har tur den pojken . först var det två tjejer i klassen som hade kalas i badhuset i lördags, sen var det en som hade disco i söndags. och före discot så var vi till mamma/ mormor för hon fyllde år. Grattis igen mamma.

På lördagen var även syster och ´Tyra hit och hälsa på. det var ju på tiden =). hihi. men trevligt var det iaf.

Nä nu ska jah gå och börja laga mat, för snart e Jonte och Lars hemma oxå...

men vad jag ska hitta på att laga har jag inte kommit på än, nå med korv blir det iaf.. rör ihop nå som vanligt bara så brukar det bli bra,

Ha det bra alla läsare . skriver mer när bebisen i på väg, el har kommit.


Av Jennica - 3 mars 2008 07:55

Ja nu var det e en ny vecka då med nya bekymer!

Saknar Jonathan jätte mycket nu medans han e hos sin pappa, men prata med honom igår och han hade jätte kul sa han, dom hade varit ute och åkt skoter och grilla korv, och det e nå som Jonathan älskar! Vara ute gud vad skönt att han inte är en inne pojk, =)

Idag ska man på arbetsförmedlingen då inte för att jag förstår varför jag ska måsta åka dit ska ju liksom ha barn snart men det verkar dom inte fatta!

Men det e ju dom i ett nötskal det. Efter jag har varit där ska jag på MVC. el skulle ner till ungdomsmottagningen den här gången för MVC håller på att flytta till nya lokaler! Men nu får jag iaf träffa Birgitta, Hade henne som barnmorska när jag vänta Jonathan, Hade viljat haft henne nu å men det fick jag inte. =(

Men jag har iaf ringt och pratat med henne om det har varit nå jag har undrat över eftersom min barnmorska jag har nu. är lite knepppig, gillar henne inte!

Menmen man kan ju inte gilla alla=)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen ringa min Älskling och höra när han tänker sluta idag! vore ju trevligt om han tala om det iaf..

ha det bra alla glada!

Ovido - Quiz & Flashcards