Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Jennica - 27 januari 2009 19:49

huvud dunkar.. brist på  lite koffin tror jag..

Har nyss lagt Isak, väntar nu på att jag ska åka och hämta jonathan, eller att lars ska hämta honom.. vill inte ut i någon bil idag, så Lars är snäll och åker. Vad  skulle jag ha gjort utan honom!

Så Glad att jag träffa honom.

Nä nu ska det bli en kopp kaffe och en cigg.. hmmm inte bra meed ciggen där, men jag ska sluta men inte än.. åter kommer om det när jag har slutat.. =) Bäst så!

Idag lyckades Isak med många saker som han inte ska kunna..

Fick ner en lampa som satt fast hårt i väggen. skruvdragare för att få ner den. Sen hhar han lyckas få upp ytterdörren, flera gånger.. såg till att dörren var riktigt stängd, men han lyckades ändå! Så nu gäller det att hålla koll!

Av Jennica - 27 januari 2009 17:17

kommer lars hem, så då blir det lite mat. barnen har redan ätit, eftersom dels slutar lars så pass sent och sen ska Jonathan snart till badhuset.. Idag har det inte hänt mycket, är jätte trött och känner mej lite frysen.. Hoppas det bara inte är något på G igen..

Ikväll ska jag lägga mej tidigt sen så blir det att läsa boken jag håller på med..

den är så bra!

läste ca 100 sidor igår, den är så bra så det är svårt att sluta läsa!


kom på en sak som hände på järnvägs i fredags.. att jag hade glömt det.. hihihi... men sara ringer dej snart.. måste ju bara berätta =).. men tror jag hinner ringa innan du läser..

Ovido - Quiz & Flashcards