Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

blä..

Av Jennica - 29 januari 2009 17:49

jag som trodde att jag skulle orka, känner nu att det är på gränsen att allt ska rasa samman.. bryter ihop snart, varför ska man alltid få negativa besked, när man har lyckas reda upp så mycket.. måste nog ta en paus ifrån allt snart.. allt blir ju bara värre och värre.. Blä säger jag bara! Hur fan ska jag lyckas nu då? Men allt har ju ett positivt slut, det bet jag ju, men kan inte riktigt förstå hur denna gång.. Det gör så ont i magen nu! utåt kommer jag alltid vara glad, men inte inombords.. känns som jag ska kräkas! nä nog om det här nu..

Jonathan ska åka till badhuset idag igen, snart blir det stopp på det ett tag, börjar bli lite mycket. nu ska jag hjälpa jonathan lite..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards