Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

trött

Av Jennica - 9 februari 2009 00:21

Nu sitter jag här igen.. alla sover här hemma utom jag, men ska försöka somna jag å..

Tror jag har lite mycket att tänka på nu, bäde när det gäller Jonathan och Isak, okej även när det gäller mej och lars och bygget å.. men det är ju inte på samma sätt..

Måste Iaf passa på att tacka dej Roger för allt du hann med i lördags här hemma, skulle jag ha varit du så skulle jag ha åkt.. du förstår nog vad jag mmenar.. men du fick ju kanske mer gjort själv =).

Jag och sara var även ut på lördagskvällen och skruva lite väggar. inte för att jag tål att vara där ute men isak mår ju inte bättre innan det är klart.. så då kan jag offra mej lite..

Sara dej vet jag inte hur jag ska kunna tacka för dom här dagarna Tack för att du ställer upp gumman. du är bäst..

Amanda tack för du orkar lyssna på mej.. känns så skönt att jag har er! Ni kommer alltid att betyda mycket för mej.

Imorgon ska jag ringa lite samtal, måste ändra tandläkar tiden till jonathan å..

Idag hade Jonathan fotbolls tränning! Och då var det dags att beställa fotbollsdressar.. Sen i början av april så var det även fotbolls cup..

så kul att han har något som han verkligen tycker är kul, och han behöver ju få springa av sig... Han har ju även pingis på måndagar och onsdagar, ganska mycket men han behöver det.. annars klättrar han efter väggarna!..

Nä nu ska jag sova..

GodNatt!

 
 
Sara

Sara

9 februari 2009 00:57

Men du vet väll att jag ställer upp bara jag kan ! Så kommer de alltid vara :) Du ställde ju upp för mej och följde mej på sjukan med kevin så :) Vilka proffshantverkare vi är iaf med en skruvdragare i handen och en tummstock :) haha ! :) P&k

http://Sarahedblom.bloggagratis.se

 
Ingen bild

S

9 februari 2009 02:03

Jasså viken då ? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards