Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Jennica - 17 januari 2009 23:21

Nu har lars laggt ut mer bilder på bloggen, skulle haft en vit säng bara men det kanske kommer, när allt är klart. Vi har ju en sång som är ganska ny, så vi står ju inte utan och då kan det ju allt få vänta ett tag..

Skriv gärna en kommentar och säg vad ni tycker om det vi har gjort.

Ska försöka påminna lars lite att uppdatera eftersom! Han har ju mest bloggen för att vi sedan när det är klart kan kolla tillbaka. alltid lika roligt att se vad som händer.. Fast vi har ju missa att knäppa undertid vi gjorde pannrummet och sovrummet, men så kan det vara ibland.

Kram på er!

Av Jennica - 17 januari 2009 23:13

sitter nu hos sara kom nyss hit ska ta mej en kopp kaffe nu, sara låna bilen min och körde ner hennes moster på järnvägs..

När jag åkte ner blev jag stoppad av polisen i färila för blåsning och så, finns faktisk trevliga poliser oxå. men jag var ju grön så det var ju inga problem..

Men nu till nå annat.. jag är sjuk igen feber.. ont  i hela kroppen så idag har man inte orkat med mycket.. syster med familj var på besök så dom fick lite mat.. Det var ju det min syster ville ha.. jag vet ju att hon tycker om min mat så.. men hon hjälpte till iaf.. alltid lika trevligt när dom kommer.. Tror dom blev lite impad av Isak som reser sig upp utan problem. siiter på huk sen ställer sig inte illa för att bli 10månader på månad fast visst några kan ju gå i den åldern så..

Nä nu orkar jag inte sitta här.. ska snart ta och åka hem ska först sätta mej med vetekudden ett tag..

Men ha det bra alla som läser..

Ovido - Quiz & Flashcards