Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Jennica - 13 januari 2009 19:51

Har just pratat med mamma, och oj vilket långt samtal 84min..

Lars är på jobbet jonathan ligger bara Jag vaken Isak sover för natten oxå hoppas jag iaf..

Skulle ha varit och hjälpt amanda idag, men det glömdes bort.. Förlåt!

Kanske kan ta det i morgon om du inte har något annat att göra då. men det märks nog..

Var och besikta bilen idag och den gick genom utan problem, så det var ju bra..

Min mamma sa något vettigt nu i helg som, stämmer så himla bra man kan inte vara en bra förälder till 100% utan det finns alltid något som inte är bra. Okej hon sa väl inte just så med dom orden, men samma sak fast med andra ord. alla har sin brister och så är det. Undra hur många som vågar stå för att dom gör misstag och att dom inte är bra mamma eller pappa till 100%. Jag kan säga att jag är en av dom. Jag kan inte finnas där hela tiden, jag kan inte vara någon super mamma. men jag gör så gott jag kan iaf och det är ju det som räknas eller har jag fel??

Nä nu ska jag köra gång en tvättmaskin med stolskyddet till Isaks matstol.


Av Jennica - 13 januari 2009 17:38

Inatt vid 4 när jag just somna vakna jag av att telefon pep, kollar upp och ser att det är jätte mörkt. upptäcker fort att det är strömavbrott bara att kliva upp och ställa mobilen, sen in till lars med hans mobil.

så Imorse koka lars kaffe på vedspisen, vet inte men det blir alltid godare där, men vill ju helst inte använda den så mycket eftersom det blir som en bastu inne då. men vad göra man inte såna gånger man inte har nå ström i huset..

Dagen har bara runnit i väg. Isak ställer nu sig helt själv upp utan att hålla i sig i något, Så kul när det händer saker, undra hur lång tid det kommer att ta innan han går. Han har även varit kräsen i dag när det gäller mat.. Ingenting duger åt herren, så en halv banan (nästan) 2 flaskor välling är vad vi har fått i honom, hoppas det blir bättre sen, just nu sover han en sväng, Inte bra egentligen men vad gör man när han är så trött att han håller på somna sittandes, Jonathan sitter och räknar lite matte, men tror nog att han snart är klar, Själv har man suttit och läste genom lite bloggar och så..

Ska snart ringa min vän Sara och se vad hon gör.

skulle behöva hämta posten som jag inte har gjort än men ska man gå nu så halkar man ju och bryter benen av sig, eftersom man har en sambo som inte kan se till och sanda.. Bara för att han är van att vara på såna här vägar när han jobbar, men han ringer nog snart någon kväll och säger att han kört ner i diket skulle ju inte bli förvånad..


Ovido - Quiz & Flashcards