Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Jennica - 30 januari 2009 16:25

Jonathan jätte ledsen, och arg, besviken, ja allt.. Fattar ni att jonatha går iskolan.. Okej han gör mycket på fritiden.. Han är inte den som ringer och frågar, för dom flesta gångerna han ringt har han fått ett Nej..

fattar inte, jag ger upp det är mitt älskade barn, jag göra allt för honom, ska kanske öåta honom bli lika bortskämd, han som kanske har rätt i det, efter vad han har fått tårana bara rinner.. orkar inte prata med någon! Jag skiter i er nu, ni gör era val! så kom inte sen och tro att ni ska finnas där, ni fanns där en gång i tiden, men inte nu det senast året. Klar mej utan er det vet jag vad ni än säger!

Hur ska det bli sen då.. fundera på det ni.. Tur att sven-anders finns iaf! Han betyder mycket för oss, även om det kan bli för mycket ibland, bättre farfar och någon som bryr sig får man leta efter.

Av Jennica - 30 januari 2009 12:38

Börjar fundera.. vart är alla som fanns där förut? Visa verkar betyda mer än andra. hmmm... se le på alla bortskämda så ni annar inte vist är jag oxå bortskämd, men det finns gränser! eller?

Ikväll ska jag vara hemma mysigt med min barn.. ska hitta på nå med jonte, spela ett spel kanske.. han slutar snart! =) saknar honom!

Isak har börjat skaka spjälsängen så den är snart trasig, han flyttar den över hela rummet nästan! han är även tyst när han gör det! hmm, ska försöka komma på nå sätt att han inte göra det.. kan ju inte ha intill väggen heller för då klöser han på tapten. liten bråkstake jag har.. inte still en sekund. Men nu sover han iaf! Lars jobbar så nu är det tyst och lungt här hemma.. det ända man hör är musiken på datorn...

Vill komma bort! bort ifrån allt, men det här är väl livet, så det är bara att kämpa emot.. finns ju både ljusare och mörkare tider....

I helgen ska dom bygga, orkar inte egentligen men det är ju bara att stå ut.. Funderar på om jag har någon depression, som kommer att går spec. den här tiden... och även till sommaren, men det har ju sin förklaring. Jim ska även försöka ta jonathan lite mer så jag får lite avlastning för det behövs, hoppas bara att jonathan vill.. Men bara han kommer in i det så blir det kanske bra. nog för att jag kommer att sakna honom, men jag måste tänka på mej själv oxå, han är ju lite mer krävande, även Isak är hemskt krävande.. Okej det är väl all barn, men jag tror båda har ärft lite från mej.. Hoppas dom även ärver lite av dom possitiva sidorna oxå.. =).. Isak går nu några steg, blir bara mer och mer.. =) visa även upp för mormor och morfar igår.. Idag när han har gått några steg stannar han upp och klappar händerna.. duktig han..

Nä nu börjar det bli ett lite för rörligt inlägg så nu sätter vi en punkt här.



Ovido - Quiz & Flashcards