Alla inlägg under juni 2008

Av Jennica - 24 juni 2008 15:07

Nu e man utan tve, telefon, tvättmaskin. Igår slog blixten ner här. :( när vi kom hem igår så small det, vi var breve ledning när blixten slog ner. Även tre tallar fick sig en kyss. Men men det e inget att göra något åt nu. Nä nu ska jag göra lite nytta här.. Skriver mer sen när nätet vill funka..

Av Jennica - 15 juni 2008 16:16

Gud vad tiden går fort.. Jonte har redan gått ut 1:an, Isak blir tre månader på torsdag. ojoj, hur ska man hinna med allt..

Nu e jonte på väg till tallin med mormor och morfar tommy. lite avis på honom men det får man vara..

Snart bär det iväg till leksand med syrran och familj, roligt att vi åker på tillsammans, roligare för jonte och tyra oxå..

Nu nu ska jag försöka få i mej nå att äta men det e svårt, tandvärk som bara den, hoppas att det går över snart. äter ju pencelin nu så då ska det bli bra, hoppas jag på iaf..

kanske skriver nå mer senare... 

hejdå så länge..  

Av Jennica - 4 juni 2008 23:33

Vet inte vad det e med mej längre, kan inte sova spelar ingen roll vad jag gör så kan jag inte sova, och lyckas jag somna så vaknar jah fler gånger per natt.. jobbigt att det ska vara så, Barnen sover iaf och det e skönt., och om någon timme kommer nog lars hem å. sen i morgon ska vi till kyrkan, uffa vad stor jonathan är, det säger ju bara pang så flyttar dom hemifrån å..

Idag har vi varit på BVC och nu väger Isak 5835g och e 60cm lång, blir stor grabben tror jag. =) Med tanke på att han har gått upp 2825g och växt 10cm sen han föddes, och det var för ca 11 veckor sedan,, Nä nu ska jag ut och röka och ringa till maria gidlund! Ha de bra alla!

Av Jennica - 3 juni 2008 14:29

Nu var det läng sen man skrev, men tiden räcker ju inte till..

Nu är det fast ställt att Isak har mjölkprotinallergi men som tur är så växer det bort för det mesta. Lite jobbigt kommer det ju att bli när han ska börja äta men det får man ta. det e ju som sagt lång tid kvar tills dess,

På torsdag är det skolavslutning för jonte, Kan Inte fatta att han redan går ut 1:an! Stor grabben min..

Nu hat vi börjat med utbyggnaden på torsdag ska dom börja mura. =)Längtar till allt e klart.. Och Lars ska börja jobba natt nu eftersom det e sådan stor brandrisk.. räcker ju med skogsbränder nu..

Ikväll har jinte även avslutning på simskolan. så då ska vi vara där och titta och få lite fika.. snart kommer taxin . så då e det bara att äta lite mellis sen åka till badhuset. Måste komma ihåg att ta med pengar å så vi kan köpa märkerna som han har tagit.. =)

Ska ringa Jim ikväll och höra om han kommer på jontes skolavslutning eller inte, tycker ju att han kan komma.. det skulle ju betyda allt för jonte.. gud vad han skulle vara glad och må gott om han kom.. det e ju på tiden att han kommer tycker jag.

Nä nu har Isak vakna å så då e det bäst att gå ut till honom..

Ha det bra alla i sommarvärmen!


Ovido - Quiz & Flashcards