Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

ojojoj

Av Jennica - 29 januari 2009 22:02

På bättre humör..

Snart är den sängen som gäller men först en cigg. är inte trött så det kommer att vara svårt att somna.. Imorgon vill jonathan färga håret.. ska fundera på det, så får vi se hur det blir.. han har ju tjatat flera gånger.. Nästa helg ska han ju även till sin pappa och dit har han ju inte varit sen före nyår. så det kommer nog bli kul för honom. hans faster skulle oxå dit. det låter ju jätte gammalt med faster, men hon är ju bara 14 el hon fyller ju 15 snart. så stor hon har blivit. hon var ju liten när jag och jim träffas , liten och blyg, hon är ju jätte blyg än men det är ju klart hon träffar ju intemej så ofta heller.. har kanske träffa henne 3 gånger på dom senaste 6åren.. och då blir man ju lite blyg. men det kanske blir bättre, (Min lilla Isabell) hon sa när hon var liten att jag var hennes! Hihihi, undra om hon kommer ihåg det.. Nä nu vill lars sova så det är väl bästa att gå ut och röka då så man hinner få lite sällskap.. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards