Alla inlägg under juli 2008

Av Jennica - 22 juli 2008 00:13

att livet ska vara så svårt för vissa.. Blir så trött på folk som pratar om saker som dom inte vet ett skit om! menmen inget att kanske att haka upp sig på men nu har jag gjort det! =(.

Nu äntligen börjar det bli fart här hemma! i morgon ska vi i väg och köpa färg så vi kan börja måla snart.. Undra vad jag och Isak ska hitta på medans lars jobbar då, han har ju slut på sin semester nu. =( tråkigt men så kan det vara,

Jonte e hos pappa sin, saknar han så himla mycket *snyft* Men han har nog det bra där och träffar lilla syster, ( Han blev ju storrebror den 13:e igen)

hoppas han har det roligt iaf.

just ja imorgon ska jah ringa sjukhuset å det får jag inte glömma sen måste jag ju fixa med dopet och så.. baka lite kakor och så vidare, men det går ju fort baar man börjar =).. Nä nu ska jag gå och sova!! 

Nattinatt!

Av Jennica - 14 juli 2008 19:50

nyss har man varit med jonte på fotbollsträning, och i morgon har dom match igen, =)

nu sitter man och kollar vart man kan få tag på någon som kan laga korg stolar plus ett bord som Anna och jag har haft sen vi var liten, och nu känner jag för att få dom fixade så Isak kanske kan ha dom i sitt rum. är det någon som vet någon?

nä nu ska jag ge lille isak lite host medicin. var ju på sjukhuset igår med honom och han hade falsk krupp och var så slemming så vi fick mollipect åt honom, att han ska drabbas av allt menmen så kan det vara! skriver mer i kväll tror jag.,

Av Jennica - 12 juli 2008 15:34

Jonathan och Isak har blivit sjuka, Hosta och snorig!

Hade iaf en trevlig tur till leksand med syrran och familj.

även fast värmen inte var på topp. men det var sol när vi var på sommarland iaf, så tur med väder kan man ju kalla säga att vi hade. tidigare hade det rengna och när vi åkte hem så rengna det, Nu e jonte hos svärmor och plockar smultron, Lars och svärfar är ute och bygger, nu e köket beställt å känns som det börja hända lite iaf, men skulle ha vilja att det skulle ha varit klart redan nu.. Just nu e det trångt och jobbigt, spelar ingen roll hur mycket man städar så ser det stökigt ut iaf.. men tycker att v gör det bra endå och bor på 60 kvm och är 4 personer och en katt, Bygger nu ut på 120kvm, så det kommer ju bli stor skillnad iaf.

nä nu ska jag gå och mysa lite med lillgrodan min. =)

Jo är det någon som har nå bra tips på recept på goda kakor?? 


Av Jennica - 5 juli 2008 02:48

jaha nu har man e man redo för att åka, på måndag bär det av till leksand =)

gud vad skönt att få åka iväg..

ja nu kanske man skulle sovit men jag kan inte.. vet inte varför. men det e säkert för att jag ligger och funderar på vad det kan vara som göra att jag går ner i vikt, känner mej äcklig, jag rasar ju bara. jag äter så det kan det ju inte vara jag mår rätts så bra, men ändå så rasar jag. e nere på 43kg nu, och då har jag nyss fått mitt andra barn, så nå fel är det ju, har iaf varit och lämna blodprov nu så vi får se vad det visar, hoppas på att få svar snart..

Menmen nog om det nu, jah överlever iaf,

Isak han går upp iaf, i måndags så vägde han 6605g bär i vägen den pojken, nästan 7kg och bara 3,5 månad.

Jonathan e en stolt storebror som försöker lära Isak att säga JA.. lite tidigt men, han får hålla på, ha tycker det roligt så, han e duktig med barn han , brukar även byta blöja och så.. =). Tänk om han kunde vara lika snäll och go emot sin kusin å. men även hon e ju duktig på att retas. och dom e ju i den åldern, det går ju bra efter ett tag, jonathan har ju börjat insett att han inte kan bestämma över tyra längre, hon har ju en stark vilja den fröken!!

Nä nu ska jag gå ut och ta en rök i rengnet sen måste jag ta och sova annars sover jag ju bort hela dagen i morgon.. hoppas på fin väder då så kanske man åka ner på huller om buller och ta en fika och en tur runt sjön skulle inte sitta helt fel. men men det får vi se imorgon..

Nattinatt

Ovido - Quiz & Flashcards