Alla inlägg den 19 januari 2009

BVC

Av Jennica - 19 januari 2009 19:31

Idag var det som bvc för Isak nu väger han 9810 och var 76,5 lång, Huvud-omf 46,5 .. han har växer på bra för att inte ha ätit mycket dom senast månaderna.. Hoppas på att det är på rätt väg nu iaf.. han väger ju inte för lite så det är ju bra iaf..

Sitter nu och kollar på tven, Isak fick lägga sig tidigt eftersom han rev i allt och bara grina, han var jätte trött med andra ord, för han somna fort, men det finns ju en risk nu att det blir en rolig natt.. men det är smällar man får ta..

Nä nu ska jag ta mej en kopp kaffe.

Har feber än, känner mej yr, så jag hoppas att det går över annars får kanske lars stanna hemma om inte farmor är ledig, tänker då inte ta Isak själv om jag känner mej yr eftersom jag vet att jag har lätt för att svimma!

Av Jennica - 19 januari 2009 10:39

sitter nu och väntar på att Isak ska vakna ifrån sin lilla förmiddagslur.. fast innan han vakna hade jag tänkt att hinna med och duscha, mycket lättare att få duscha själv.. går ju så mycket fortare då..

undra vad man ska hitta på idag då förutom BVC, har ju ingen lust att bara sitta utan att göra nå..

Jonathan var jätte trött i morse, men han var då klar när taxin kom, det händer sällan att han är helt klar, ofta kan han komma på saker han ska göra.. men idag gick det bara bra.

Funderar nu varför jag skriver jag har ju inget att skriva! Hmmm, men så kan det vara..

funderar oxå varför vissa ska vara så sur.. kan ju intte komma på att jag har gjort nå fel iaf.. menmen så kan det vara.. orkar faktiskt inte bry mej i det, Inte mitt problem om man säger så...

Nä nu sätter vi en pungt här så det blir något gjort idag!

Ovido - Quiz & Flashcards