Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Måste ju bara berätta

Av Jennica - 26 januari 2009 00:38

Idag eller igår heter det ju nu, så gick Isak 3 steg själv.. Han börjar sagt men säkert..

Sen på kvällen när vi satt och kolla på tven, så satt han med pappsen, men flörta som bara den med mamma, blinkade med båda ögonen och gjorde släng pussar Han e då för goo..

Har även pratat lite med jonathan idag över att han springer ifrån på lektionerna, men fick väl inget direkt svar utan han sa bara att han inte hade tåla mod att sitt kvar, Men dom orden tror jag mer kommer ifrån hans lärare, för han har inte använt det ordet förut, Låter mer som om det kommer iaf från någon äldre.. Han har lovat nu iaf att sköta sig så det bara att hoppas på det.. Vet ju att han tycker att det är jobbigt att sitta still men ibland måste man försöka, känner igen mej mycket själv som barn i honom, Han är nog ganska lik mamma iaf.. =).

Imorgon måste  jag ringa till försäkringskassan och se hur många dagar jag har kvar att ta ut, så man har lite koll..

Sara skulle även komma hit och hänga lite saker i pannrummet.

Tror även att Roger och Björn kommer och bygger lite.. så då vet jag ju att det händer lite där ute.. för både Björn och Roger äär jätte bra på att dra igång. att det blir lite gjort.. jobbajobbajobbbaa.. snart kan ju även jag hjälpa till, men än så länge får jag ju stå för kaffe.. men det gör ju nytta det å..

Nä nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon.. ska ju upp klockan halv 7 och väcka jonathan..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards