Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

funderar! på en bra 1års pressent

Av Jennica - 26 januari 2009 21:12

Nu har sara nyss åkt hem..

Har inte gjort så mycket idag, Isak har inte varit så glad idag. men när han väl somna så sov han länge.. så vi får väl se hur denna natt blir. han är då vaken nu, men trött, Hans pappa för kanske sånt liv att han inte kan sova.


Har beställt lite kläder till mej själv idag, eftersom allt jag har är förstort. tur att det blev billigt eftersom jag gör allt som går för att gå upp i vikt.. Tänker inte ha det  så här! Men har man alltid varit smal så är det svårt. någon gång ska man ju lyckas.

 Är ganska less idag jag vet inte varför, le på folk.

dom säger en sak och gör en annan. nä sånt klarar man säger utan!!


Ja vad ska man göra imorgon då??

kanske åka och hälsa på Isaks kompis.. så blir ni hemma ni borta i föne?

Är även sugen på att åka ut nu en sväng men klockan tickar ju på... och Jonathan är vaken än, och lars är ute och håller på.. ooch det är ju bäst att han gör det, så något blir klart tills Isak fyller år..

Det börjar ju närmas sig till hans 1årsdag.. Undra vad man ska hitta på då? Tips söker!  Nä nu ska jag ut och kolla hur det har gått för dom idag..

Ha det bra alla

 
 
Kristina

Kristina

26 januari 2009 21:44

Filip fick ju en bobby car av sin gudfar den är väldigt uppskattad även gungälgen av mormor och morfar är en riktig hit! Learning puppy dom filip fick i julklapp är åxå hemskt uppskattad även av vuxna som gärna klämemr på den ;) Lite tips iaf.

http://http:/kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

26 januari 2009 22:40

Men du skulle ha skjutsat ner han till mej då lilla vännen så kunna han ha varit med mej för då hade han nog blivit GLAD!!
Ja men då var vi 2 som var less på folk idag då!!Hmm. Nämner inga namn så jag inte glömmer någon..=) Pussa på killarna ifrån mej ja alltså jonte och isak..=) kram

 
Ingen bild

Linda

26 januari 2009 22:42

Nu när jag vet hur man gör så var det ganska roligt att skriva till dej..=) Du måste kommer mä isak någon dag så vi kan ta en fika. ska baka bullar någon dag nu..=)

 
Kristina

Kristina

26 januari 2009 22:56

sen kan man ju köpa vagnen till bobbisen i julklapp åt honom :) Vi hoppas Filips gudfar kommer med vagnen när Filip fyller två. Sen älskar ju pojkar åxå allt som har med kök och köksgrejor, docka med vagn är ju kul när han börjat gå, byggklossar och plocklåda är Filips nya sitta och pilla med tills de ligger runt hela köket. Min son är ju hemskt duktig på att leka och leker med så gott som alla sina leksaker. Sen gillade ju isak den där bollsnurran åxå som han försökte resa sig emot när ni var här, men sån kanske ni redan har? Finns HUR mycket som helst att köpa till en ett åring om man inte har så mycket leksaker sedan tidigare men du kanske har kvar en del sen Jonte var liten?

http://http:/kissegirl.bloggagratis.se

 
amanda

amanda

26 januari 2009 23:03

ska då bli hemma har nästan nyss komme hem ,fick hjäla en kille som hade de lite körigt...

http://www.smash.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards