Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

reser sig upp!

Av Jennica - 13 januari 2009 17:38

Inatt vid 4 när jag just somna vakna jag av att telefon pep, kollar upp och ser att det är jätte mörkt. upptäcker fort att det är strömavbrott bara att kliva upp och ställa mobilen, sen in till lars med hans mobil.

så Imorse koka lars kaffe på vedspisen, vet inte men det blir alltid godare där, men vill ju helst inte använda den så mycket eftersom det blir som en bastu inne då. men vad göra man inte såna gånger man inte har nå ström i huset..

Dagen har bara runnit i väg. Isak ställer nu sig helt själv upp utan att hålla i sig i något, Så kul när det händer saker, undra hur lång tid det kommer att ta innan han går. Han har även varit kräsen i dag när det gäller mat.. Ingenting duger åt herren, så en halv banan (nästan) 2 flaskor välling är vad vi har fått i honom, hoppas det blir bättre sen, just nu sover han en sväng, Inte bra egentligen men vad gör man när han är så trött att han håller på somna sittandes, Jonathan sitter och räknar lite matte, men tror nog att han snart är klar, Själv har man suttit och läste genom lite bloggar och så..

Ska snart ringa min vän Sara och se vad hon gör.

skulle behöva hämta posten som jag inte har gjort än men ska man gå nu så halkar man ju och bryter benen av sig, eftersom man har en sambo som inte kan se till och sanda.. Bara för att han är van att vara på såna här vägar när han jobbar, men han ringer nog snart någon kväll och säger att han kört ner i diket skulle ju inte bli förvånad..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards