Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

bra mamma till 100%?

Av Jennica - 13 januari 2009 19:51

Har just pratat med mamma, och oj vilket långt samtal 84min..

Lars är på jobbet jonathan ligger bara Jag vaken Isak sover för natten oxå hoppas jag iaf..

Skulle ha varit och hjälpt amanda idag, men det glömdes bort.. Förlåt!

Kanske kan ta det i morgon om du inte har något annat att göra då. men det märks nog..

Var och besikta bilen idag och den gick genom utan problem, så det var ju bra..

Min mamma sa något vettigt nu i helg som, stämmer så himla bra man kan inte vara en bra förälder till 100% utan det finns alltid något som inte är bra. Okej hon sa väl inte just så med dom orden, men samma sak fast med andra ord. alla har sin brister och så är det. Undra hur många som vågar stå för att dom gör misstag och att dom inte är bra mamma eller pappa till 100%. Jag kan säga att jag är en av dom. Jag kan inte finnas där hela tiden, jag kan inte vara någon super mamma. men jag gör så gott jag kan iaf och det är ju det som räknas eller har jag fel??

Nä nu ska jag köra gång en tvättmaskin med stolskyddet till Isaks matstol.


 
 
Ingen bild

amanda

13 januari 2009 22:25

de e lugnt de :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards