Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

inte bra...

Av Jennica - 28 januari 2009 23:03

somnade vid 7 nu ikväll och vaknade nyss, hoppas jag kan somna om nu då!

annars kommer ju hela natten vara förstörd! Har några mavkor nu iaf så kanske jag kan somna om..

Men jag lär ju inte kunna somna innan jag har läst ut boken iaf. Den är så bra och nu är det inte många sidor kvar.. Tillbaka till livet! Värd att läsa.

Idag har jag och Isak varit och fika med sara och Kevin, men vad folk det var ute.. undra vad man ska hitta på imorgon då? har inte lust att vara hemma hela långa dagen..

Nä God Natt på er !

 
 
Ingen bild

Syster

28 januari 2009 23:23

ni kan ju komma hit, Isse längtar säkert efter moster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards