Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Tröttt

Av Jennica - 25 januari 2009 10:43

Gud vad jag skulle vilja sova.. Isak ligger nu så han somnar nog snart, så då kanske man skulle kunna passa på att sova.. Jonathan är på fotboll. sen skulle han tydligen bada, men vi får se hur det blir med den saken. Han skulle ringa och berätta hur han skulle göra.

Lars och Svärfar är ute och donar.. får se hur långt dom kommer. Om 54dagar har dom sagt att det ska vara klart med det tror inte jag på.. det kan ju do glömma, måste nog få hit några som vill hjälpa till isf.. Tror lars förstog det igår när vi pratade.. för det är ju inte bara att dom ska vara klar. det ska ju målas och så oxå.. just nu känns det som om vi kommer att bli klar till JUL .  Blir så trött på detta.. alla som någon sin har byggt ut vet nog hur jag känner, och dom som har varit hit förstår nog oxå.. rummet mellan vårat sovrum och gamla huset, är det svin kallt..

Nä nu ska jag lägga mej i soffan en sväng.. kroppen och huvud är inte riktigt överens idag.. hoppas det blir bättre.

skulle ha varit till tallåsen idag, och även till järvsö. men eftersom det kräksnöar så har jag inte så stor lust med det.. får se om det kanske blir bättre väder sedan..

Skriver kanske någon liten rad senare för nu blir det soffläge sedan en härlig dusch för mej..

 
 
anki

anki

25 januari 2009 19:48

Tycker det går otroligt fort med tanke på att Lars sköter ett helt tids jobb med.Tänk istället på vad stort och fint ni får sedan. Rom byggdes inte på en dag krammm

http://anki.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards