Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

kul!

Av Jennica - 24 januari 2009 15:46

vilken kul kväll vi hade igår.

Igår var jag ut på järnvägs, satt först och drack lite med Sara, Elina, Clas, Norin Och Erik. sen åkte vi ner på ljusdal. trevligt som fan var det, var länge sedan jag hade så roligt på järnvägs, Dansa bra mycket, även Bugg med Erik, och jag som inte tycker om att dansa.. men men, Nu har man något att se fram emot iaf, men det lär ju dröja innan det blir järnvägs igen om inte jag går ut med lars nå då.. skulle vara lite kul det oxå..

Idag har jag inte gjort så mycket, lekt med Isak och försökt få honom att sova men han sov ca 15min, nu äntligen har han lyckas somna.

Jonathan har tråkigt idag, verkar som om alla är borta idag, så då går det ut över mamma! men han har börjat lugna ner sig nu, när han hörde att han skulle få pizza. hade noll idé på vad vi skulle äta så det blev pizza till middag, inte för att jag är sugen men det går ju i det å..

sen ska jag göra dom självklara sysslorna i hemmet, tänker inte skriva ner allt eftersom folk fattar ändå att såna saker gör man i ett hem. så varför skriva upp allt! =)

Igår var vi även och träffa läkaren med Isak. fick ju veta det jag redan har misstänkt.. förkyldnings astma! så nu har han fått astma spray. så nu vet jag inte hur vi ska göra med Katten, läkaren sa att det inte var katten, men jag kan tänka mej att den även kan bidra till astman lite.

så igår var vi till VC i färila sen ner på ljusdal och hämt medicin, sen kolla lite i affärer, var in på fifty och kolla om dom hade några jeans som jag kunde ha. den minsta storleken dom hade var lagom i midjan men benen såg det ut som jag skulle ut och tälta i dom, så det är ju bara skin och ben kvar av mej, tänker inte ens ställa mej på vågen!

Maud fick äran att klippa mitt hår igår. det var ju ett tag sen jag klippte mej så det var ju skönt, Och nöjd blev jag, så det var ju bra.

Fika och satt och prata ett bra tag där, så vi blev ju kvar ett tag .

Nä nu kommer min pizza så nu är det dags för Mat!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards