Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Redan torsdag?

Av Jennica - 22 januari 2009 15:25

Kan inte fatta att det redan är torsdag, man hinner ju inte med allt man borde göra, men man ska ju inte stressa fram så.

Jonathan har nyss kommit hem från skolan eller nyss och nyss, det var ju 30min sen..

Isak sover en sväng.

Jag och Isak har varit ner på ljusdal idag, tittade lite på det jag ska ha, men väntar nog till vi har kommit lite längre i utbyggnaden. =). Medans jag kolla så passa moster isse, hon var och fika med johanna så det var ju bra, Tackar systeryster. Tycker det är för trångt att gå in med barnvagn på kardemumma. Man vill ju inte riva ner nå!

Sen satt jag mig ner och tog en kopp kaffe, Träffa även 3 gammla klasskompisar, Ida, Susanne och Maria! det var ju inte igår man träffa dom eller Maria träffar jag ju men inte dom andra.

Sen åkte jag upp på Delins uppe på gärdeåsen. det var ju ett tag sen man var dit och handla, men där går det fort så och man hittar allt där! så det är ju bra sen var det bara skynda sig hem innan jonathan kom hem.

så det vart ju lite stessigt, tycker man inte hinner göra så mycket även fast man "bara" går hemma. Isse ska ju sova sina tider han oxå.

och inte vill jag att jonte ska behöva vara hem själv heller, vet ju att han klarar det men ändå, Tänk om nå skulle hända. okej han harr varit själv när jag har åkt upp på affären ibland, men då har det gått fort. Väntar helst med att handla tills någon är här, och passar barnen.

Nä nu ska jag koka lite kaffe.

sen ringa ett samtal!

skriver mer sen!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards