Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Tackar!!

Av Jennica - 21 januari 2009 23:37

Måste ju börja med att tacka Roger för hjälpen med bygget, och Amanda för sällskapet.. =)

Idag har det iaf hänt lite grejer, börjar likna nå nu iaf!

Imorgon ska jag och Isak åka ner på ljusdal, ska in på kardemumma och kolla en sväng, sen kanske det blir den liten fika, men det beror ju på vad klockan blir..

Även att jag är rastlös nu, men det är ju inte så ovanligt att jag är det på nätterna ändå.. skulle kunna ha gjort mycket då ja.. så ett natt jobb kanske skulle passa mej? =)

Tror att min minsta son är lte svartsjuk på Casper, det casper har det ska han ha. den som casper sitter hos ska Isak sitt hos.. hoppas att det blir bättre innan kusinen kommer bara, men det är ju ett tag  dit så då har ju Isak börjat på dagis redan, och blivit mer van med andra barn..

Funderar även på att gå till klockaregården någon dag och  kolla hur det är där.. undra om det är bra? Någon som lust att göra följe? Du Amanda kanske?

Nä nog med skrivande nu.. måste försöka sova lite!


 
 
smash

smash

22 januari 2009 00:01

de va så lite så. de e bara å höra av dej de... kram

http://www.smash.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards