Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

allt känns skit just nu..

Av Jennica - 20 januari 2009 10:03

Jaha, då var det Tisdag då..

så lee på allt just nu så jag känner nästan att jag borde åka bort ett tag, åka till en stuga själv, utan att ha någon nära mej, *jag vet att jag inte skulle klara det* men det känns som så nu, det går aldrig att planera något i detta jäkla hus. man vet aldrig hur morgondagen ser ut.. det kanske jag som överdriver det hela men då får det vara så.. vet aldrig hur lars jobbar, får veta dagen före. fast han vet redan långt innan, Innser inte han att han har en familj eller vad är det frågan om. okej, han jobbar ju inte själv, men han kan ju tänka på oss andra oxå.. snart ger jag upp.. det känns som vi lever två olika liv ibland, okej, jag kan åka iväg mycket på kvällarna, men vad gör det egentligen, alla sover ju.. bara jag som är vaken, smyga för att inte väcka barnen! hmm.. livet är jobbigt ibland.. Man måste kunna tala med varandra.. när man har små barn.. Okej jag räknar med jonte oxå fast han klarar sig mest själv, men han är liten än, han är en krävande person.. jag går bet på det här.. vill ha ett normalt liv. (om det nu finns) Men ni förstår nog vad jag menar om ni har läst..

funderar på järnvägs i helgen.. men vet inte om ekonomin till låter.. men man behöver ju inte göra av med pengar. måste iväg, måste göra nå.. kanske bara ta bilen och bara åka rensa tankarna, jag undra vad som är bäst...

Nä nu måste jag ta Isak, skriver mer senare kanske, det är sånt som märks! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards