Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Torpet!

Av Jennica - 18 januari 2009 22:11

fanns inget att se på idag, men det är ju inte så ovanligt!

Har tänkt lite på släkt och sånt idag.. mina släktingar på pappas sida har jag ingen vidare kontakt med och det är ju lite synd, min ena kusin har jag inte sett på många år.. även fast hon bara bor i hudik, jag vet ju inte ens vart hon bor där, har aldrig varit dit,

Släkten på mammas sida har jag haft jätte bra kontakt med men på senare år, så blir det bara mindre och mindre, Jag kan ju säga att det är mest Linda man pratar med lite tråkigt, för träffas man mycket när någon fyllde år. nu träffas man typ nästan aldrig. bröllop och när någon ibland fyller jämnt! det är väl mest då, vissa undan tag kan det vara.. tror det inte är många i min släkt som har varit till mej iaf, okej när Jonte var liten, då träffa jag min moster britta ganska ofta.. sen kusinerna Linda och Jenny.. Och när jag var liten var jag mycket i sundsvall och hälsa på mycket där, men nu då. undra om det är någon som vet var jag bor förutom Linda!? Jag vet att jag har varit strulig när jag var yngre, men vad vet min släkt egntligen om det, för var dom till mej? Träffa dom mej mycket, Nä just dom vet ju bara vad dom har hört, Inget illat menat till någon utan det jag ville komma fram till, är att jag tycker det är synd att ens släkt ska splitras så här, var inte vara som när man var Barn? tänker på sommaren då?? Alla umgicks med alla i stort sätt.. senast när jag hade besök av en släkting var 2002 och det är många år sen det.. Jag vet att livet började gå snett när jag träffa Jim, men jag älskade ju honom då, men vart fanns alla när det tog slut för det var det de gjorde 2002, sen träffas vi igen sommaren 2003 men det var ju inte mycket och då var vi mest i sundsvall hemma hos honom. menmen.. Känner nu att jag måste sluta skriva börjar bli för personligt nu, och tycker inte alla behöver läsa mina tanka och funderingar!

Saknar även Morfar idag, vet inte varför men jag kan inte sluta tänka på honom, Han var min Idol! kommer ni ihåg alla sommrar på torpet! * Ett minne för livet för mig iaf*

 
 
anki

anki

19 januari 2009 07:13

Jag kan med bli ledsen för att det känns som man tappar kontakten. Men tyvärr är nog alla så upptagna av sitt eget så det hinns inte med. Vi är inge bättre vi som åkte hem minst 1 gång i månaden åker till Ljusdal kanske 2 gånger om året.Men familjen här uppe har blivit så mycket större. Tur att vi har bloggarna för det ska du veta att dem följer vi. Blir lessen och orolig när man läser att du inte mår bra.Tänker mycket på dig men tiden rusar iväg. Ska försöka semestra 1 vecka i Ljusdal iår så kanske vi hinner hälsa på alla kram moster Anki

http://anki.bloggagratis.se

 
Ingen bild

moster Britta

19 januari 2009 18:42

Ja visst är det synd Jennica....men som Anki skriver...tiden räcker inte riktigt till.Jag tycker iaf att det är jätteroligt att du har börjat blogga så att jag kan följa ditt liv litegrand iaf....när du minst anar det dyker jag upp.....och du vet var jag bor, eller hur? Många kramar

 
Kristina

Kristina

20 januari 2009 12:59

Håller med ovanstående, tiden räcker ju inte till även om man skulle vilja göra så mycket men jag tror man måste försöka komma ihåg att man inte kan vänta in andra utan själv måste ta tag i det åxå och åka och hälsa på, kanske hälsar inte du heller på så många...jag kan ju säga att det är mest Britta vi ramlar in hos nån gång per år annars har jag inte hälsat på någon moster eller kusin på ja... jag vet inte vart dom bor ens..jo Maggan vet jag :) kände mig otroligt duktig som hälsade på kusin eva även fast det blev en jobbig dag men massor av bilkörning. Du får ju gärna titat in här fler gånger när du har vägarna uppöver tyvärr har vi ju typ aldrig vägarna neröver... men skulle ju vara roligt om du kunde ta och träffas där på buspalatset, nu vet jag ju inte om jag börjar jobba eller hur det blir men det är ju öppet på helgen åxå.

http://http:/kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards