Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

läsläs.. skrivskriv.. kämpar

Av Jennica - 16 januari 2009 00:20

Nu sitter jag här med sara, ska strax äta lite sen är det nog dax för att sova så man orkar upp i morgon...

Blir nog en hel dag i hudik som det ser ut nu.. undra om det finns nå kvar på rean då?? det åter och se i morgon..

Läsläs är ett ord som jaf får höra flera gånger om dagen, tycker det är jobbigt eftersom jag har mina problem med att läsa, men det är bara att bita ihop. jonathan måste ju få lära sig, med det är jobbigt med alla svåra ord, svåra för mig iaf.. folk har så svårt att förstå hur jobbigt det är när man lider av läs och skriv svårigheter, det är något som många inte förstår. Visst man kan träna upp sig mycket men inte till 100% många klagar hur folk stavar och så vidare, visst många använder egna stavningar, men vissa har ju faktist problem.. Jag struntar i om jag stavar fel, för jag tycker det är huvudsaken man vågar försöka, för det är något man försöker med när man har de problemet..

 
 
Ingen bild

Hej !

16 januari 2009 12:07

Jag tycker då att du skriver bra, inte mkt stavfel. Du hade kanske kunnat använt lite mer punkter. men annars ser de bra ut ! Man skulle inte kunna tro att du hade läs och skrivsvårigheter. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards