Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Deppig!!

Av Jennica - 14 januari 2009 20:58

Vart finns dom när man behöver dom?

ja det är en fråga som jag har funderat på länge, krafterna alltså!

behöver energi att jag ska orka med allt, just nu känns allt skit om man säger så..

har en deppig period nu känns det som, allt e grått och trist. Känns som allt bara skiter sig, inget blir gjort..

tycker jag får mycke hjälp av lars, det e han som går upp på morgon, det är oftas han som tar Isak om han vaknar till på natten, fast det är bara att ge honom lite välling så somnar han om.. Lars vaknar fortare än mig, är säkert för att jag vet att han går upp, för är han inte hemma så vaknar jag ju..

Glad jag har ju en toppen familj, och underbara vänner, nog för dom är få. men jag har hellre några nära vänner, än många som inte står en så nära.

sen alla gamla kompisar, som aldrig hör av sig, varför ska jag ringa dom, dom ringer ju aldrig mej, frågar aldrig om man vill göra något. mista många när jag flyttade  hit men det var klart värt det, för visa var ju inte bra vänner om man säger så, men visst man saknar ju vissa ändå. men det är ju inget att göra något åt. och visst jag är inte så duktig jag heller att höra av mej, är mest hemma, men så blir det, har man två barn så är det inte lätt att åka överallt, Isak går ju att ta med, men Jonathan är nog inte lika sugen på att följa med. han har ju inte så mycket att göra, sen så har han så mycket att göra efter skolan, och läxor så det är ju viktigast att han får göra det.. och sen ska han lägga sig i tid oxå, för att orka med skolan..

Nä nu ska jag kolla om jonathan sover.

sen ska jag kolla på tv... 


 
 
Mee :)

Mee :)

15 januari 2009 14:43

Jo de är svårt de där med vänner , men en sak har du ju rätt i hällre nära vänner än många falska vänner ! Men en sak ska du veta jag kommer alltid finnas här för dej stötta dej så gott jag kan ! kanske inte alltid finns där , men försöker så gott jag kan iaf de tycker jag är en äkta vänn ! men märker ju när man får barn vilka som är en riktiga vänner när man får barn dom står kvar dom falska flyr!
Älskar dej gumman SJ Power , never forget !

http://Sarahedblom.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards