Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

orka!

Av Jennica - 14 januari 2009 15:35

är trött och har ont imagen.. bara jag inte blir sjuk nu igen..

F*n vad det snöar ut då. lär ju vara gris halt under ny snön.. tur att det inte är idag jag och sara ska till hudik. vi ska dit och handla på fredag. det var meningen att lars och jag skulle åka men han stannar hemma med bror sin och snickrar ist.. känns som det var ett bra beslut..

Isak sover nu. vet inte vad det är men jag tycker att han sover mycket nu igen, visst han kanske hämtar igen sig och håller på bli frisk. Man kan ju iaf hoppas på det. Snart kommer Jonathan hem, hoppas att han är på bättre humör nu än vad han var i morse. Han skulle ha varit på pingis ikväll men det tror jag att han får hoppa över, annars får erik eller sven-anders hämta honom. för han kan ju iaf åka dit med lars innan lars börjar jobba..

får se hur länge lars tänkte jobba ikväll nu då. 

Ikväll blir det tven som gäller, skulle ha varit gott med lie chips och fanta oxå men det väntar jag så snällt med till helgen så det är ju ingen fara.. Ingen fara att jag kommer att äta då heller, för då kommer jag inte vara sugen.. brukar ju inte vara så sugen på gotta. har aldrig varit sån heller..

grönsakstavar med dipp är gott, mycket godare Än söttslisk..

Nä nu ska jag ta en kopp kaffe sen röka.

Tack för mej denna stund 1

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards