Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

huvudvärk

Av Jennica - 12 januari 2009 15:39

jag har så ont i huvud så jag vet inte vad jag ska ta mej till..

jobbigt när det blir så här.. vet ju att det inte kommer att gå över på flera timmar.. Och det känns som om jag fått feber igen oxå =(

Lars har nu åkt och hämta Jonathan , han skulle även köpa med sig lite mjölk och sånt som fattades. På torsdag är det Löningsdag, så då blir det att åka och stor handla igen, tur att lars är hemma på dagen så man får åka själv blir alltid bäst då..

Blir inte massvis med onödigt då iaf, och inte lika stressigt heller..

Nä nu ska jag göra nå vettigt. inte för jag vet vad men nå ska det väl vara.

Isak sitter och leker nu med alla sina saker fattar inte hur han kan hinna med alla. men roligt har han iaf, för han sitter då och tok skrattar..




 
 
Ingen bild

Anna B

12 januari 2009 20:58

Du har fått en award!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards