Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

okey . sur man blir!

Av Jennica - 9 januari 2009 01:37

less på allt, just nu..

Lars berätta för mej nyss att han skulle börja klockan 7 i delsbo imorgon och vara där tills klockan 4.. Det hade han kunnat sagt lite tidigare, tänk nu då om jag skulle ha planera in nå, eftersom hans arbetstider inte är så egentligen, eller är det bara jag som är känslig..

Isak är pigg nu iaf.. men till veckan ska vi iaf få träffa en läkare som ska få kolla honom från topp till tå.. Heller att dom kollar en gång för mycket än en gång för lite..

Imorgon ska även Jonathan ha med sig en kompis hem ifrån skolan.. Hoppas på att det e fint väder ute så dom kan vara ute, annars blir det väl mycket spring inne, tur man lär sig fort hur dom e med kompisar, med vilka det fungerar utmärkt med och vilka det inte fungerar så vidare bra med.. Och även att Jonathan Har sina idér när han har kompisar här, som att gå på dammen som han vet att han inte får vara på innan lars eller någon vuxen har godkänt Isen där, okey det en liten damm, men man vet ju aldrig vad som kan hända.. kasnke ska ta och fixa skriskobana där i år oxå, får se om han vill vara där mer nu och åka, ska även lämna in hans skriskor så dom blir slipat. Någon som vet vad det kostar?

nä nu ska jag dricka lite kaffe och sen röka,


 
 
cappo

cappo

9 januari 2009 02:15

Klart du har rätt att få veta om han har fått ändrade jobbtider, tänk nu om du hade bokat in något viktigt där? Eller sagt till erat barn att det är pappadagen (för att du skulle ut med vänner)? Kommunikation är det viktigaste i ett förhållande!

http://http:/cappo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards