Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

vilken natt

Av Jennica - 7 januari 2009 04:33

Ja, vad säger man! Isak har vaknat flera gånger inatt, Han bara gnäller hela tiden.. Orkar inte me det här. Han lider ju varför fattar inte sjukhuset nå, Han stannar upp i vikten så fort alvedonen går ur kroppen så är tempen uppe i 40grader. Okej det e vanligt att små barn får hög feber. men vad f'n han har ju varit mer eller mindre sjuk dom senast månaderna... är det jag som gör fel el?? men man ska väl vara nöjd så länge han iaf dricker vatten och kissar.. nä nu e klockan mycket och jag kan inte sova.. Blir en jobbig dag det här..  Imorgon börjar ju skolan oxå undra hur det ska gå nu när jonathan har vänt på dygnen, det spelar ju ingenroll vilken tid han lägg sig så ligger han vaken tills mitt inatta..

Nä nu orkar jag inte sitta här, men ha det bra alla och ta hand om varann.

 
 
Ingen bild

ab

7 januari 2009 11:39

Tycker synd om Isak, och er åxå så klart. Det är aldrig roligt med sjuka barn. Viktor var sjuk från 4 mån-2 år. Hade feber ca varannan dag. Läkarna sa att han kommer nog sällan vara sjuk när han blir större. Och har nästan aldrig varit sjuk sedan han var 2 år. Så det går nog över för er med. Men det är jobbigt när det varar. Men be om hjälp så ni själva får sova. Ni måste orka med er själva med.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards