Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

när ska detta ta slut

Av Jennica - 6 januari 2009 15:43

Idag har Isak 396 i temp, gör så ont i mej att han jämnt ska vara sjuk. mammas lilla hjärta.

hoppas bara att det blir bättre snart...

Islutet av den här veckan ska jag och svärmor ner på ljusdal och köpa en ny overall, den gamla börjar bli för liten, och svärmor ville handla, man har tur ibland.. bara han blir frisk nu då.

Känner mej så slut vill bara sova men skulle jag somna nu så kan man väl inte sova inatt. umm! Nä nu ska jag kolla lite på tv och lata mej orkar inget mer just nu. sen efter maten blir det duschning av barn, sen är det nog dags för nattning... skriver kanske mer sen.

 
 
Dendär

Dendär

6 januari 2009 16:33

Ja vissa har tur :) hehe . RING MEJ SÅ FORT DU SER DETTA! :)

http://Sarahedblom.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards