Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

sjuk..

Av Jennica - 2 januari 2009 22:37

blir ju bara värre och värre känns det som, idag fick farbror komma och hjälpa mej med barnen, insåg själv att jag inte klara det, hade ju ingen kraft. orka inte lyfta Isak eller nå, blev även jätte yr så det vara bara att hålla i sig när man gick..Lars sluta tidigare idag så han kom hem vid 12..

sen har det inte hänt så mycket här, jag har legat medans lars har fixa och donat, imorgon ska lars och jonathan till backen så då ska Isak få åka till mormor.. Hoppas på att jah blir piggare snart, vill inte hade så här, ont i alla muskler som finns så nu vet jag att jag har några iaf, :)

Nä nu orkar jag inte skriva mer men vi syns och hörs!

 
 
Jessica Ferm

Jessica Ferm

3 januari 2009 09:55

Uscha! Jag lider verkligen med dig, det låter inte roligt alls! Hoppas du blir bra snart. Med oss är det bara bra, jobbar och står i, ganska skönt faktiskt men man hinner inte med så mycket mer. Trivs ni bra i lyan?
Har jag fattat fel eller håller ni på att renovera? KRAM!

http://www.jennfer.bloggsida.se

 
Jessica Ferm

Jessica Ferm

3 januari 2009 21:15

Jaa det är klart, sånt tar ju tid! Man vill helst ha det klart på en gång!!
Jag har nog faktiskt varit in där förut när Lars haft lite party, och minns att det var rätt litet, men mysigt! Fast det är lagomt mysigt när det blir för trångt =) Hoppas ni får det fint iallafall! Kramis!

http://www.jennfer.bloggsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards