Direktlänk till inlägg 27 december 2008

äntligen

Av Jennica - 27 december 2008 00:14

Nu är jul stresssen slut..

Julafton var vi hos mammamormor åt god mat och öppna paket.

tror alla barnen var glad över julklapparna, Fast Isak sov hela julaftonen, förutom när vi åt men det var ju inte långt ifrån att han hade somnat då heller.. så mycket mat åt han inte, lite sil och lax slank ner, syns att han e lik sin mamma =) Både Jonathan och Isak tycker om sil! Inte så vanligt men ändå.. Jag fick även en egen burk med sil ifrån Britt.. *nöjd* finns ingen godare sil en hennes.


Julklappar


Jonathan: Elbas med förstärkare, PS 2 med många många spel över femtio var det iaf, lego, schackspel, dörrskylt, finger/badfärg, prynadspuma, tjockstrumpor, pannlampa, kläder, biobiljätter, pingsracketskydd, liftkort i jarsebacken, flygplan, byggsats, mugg, En gustav tavla som lilla syster Petra hade ritat..


Isak: Bultbräde, tripptrapp (fast den har vi inte hämtat än), gung älg från Ikea, Traktor med vagn och djur, frän bil, massvis med kläder, låtade larv, tjockstrumpor, bygg gubbe, pulka, pekböcker, En gustav tavla som Petra ritat..


Tillsammans fick dom badskum.

Det var det jag kom på nu iaf.


Lars: Dvd spelare, kläder, årskort i jarvsöbacken, ljusstackar.

 Jag: linnen, kastrull, presentkort på kardemumma, presentkort på fifty, kläder, tjockstrumpor.


på Juldagen var vi hem till lars föräldrar och åt mat, med släkten där, Fast det var ju några som fattas men så e det ju man kan ju inte hinna träffa alla. sen på kvällen var jag ut med sara, och Lars var till björven, Farfar var här och var barnvakt..


på Annandagen var vi hemma och tog det lungt tills ca halv ett, för då var det bara hoppa in i bilen och åka till hudik för jonathan skulle till sin pappa och fira jul, saknar honom=( men han kommer ju hem på måndag så det e ju bra det iaf.

Idag har även jag och lars varit förlovad i 2år. Gud vad tiden går fort.

ja vad händer imorgon då tro.  lovat sara att komma ner och dricka kaffe iaf, men före det ska det städas, men jag måste iaf ner till sara och planera nyår. Vi vet ju vad vi ska ha för mat iaf, men resten e ju inte klart. Måste ju fixa så dom kan sova över oxå. Fast det e ju inte så svårt men ändå, nu ska allt planeras, så vi inte springer och yrar på nyår, för allt ska förberdas så man kan ta de lite lungt.

Nä nu ska jag skicka lars i säng så han slipper sitta här och sova..

Ja och Nu har man ju tillåtelse att Gratta syster och anderas oxå.

Grattis till det lilla pyret i magen!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards