Alla inlägg den 7 december 2008

Av Jennica - 7 december 2008 15:26

Varför svika någon som betyder mest

Varför inte kunna svara i telefon eller ringa själv.

Vet inte om det skulle vara bäst att du inte har någon kontak ist, en att svika gång på gång..

Vill inte se honom mer sviken än vad han redan är, Han behöver ju dej, Varför inte fatta det, du e ju hans idol, vi är hans idoler. det e vi som ska vara dom som stöttar honom, det e vi som ska visa honom rätta vägen i livet. Han behöver kärlek. Han e ett barn som e sårat.

Jag har inte varit den bästa, men jag har ändå funnits där för honom.

Jag har gjort det bästa av det hela, det som har varit bäst för honom, och det e jag glad för..

Jag älskar dej min son

Av Jennica - 7 december 2008 14:12

Ja igår var jag och sara ute i utbyggnaden, och fixa i "förådet" måla väggar, spika tak, och börja lägga golv, men det tog slut, så lars var hämta mer idag så nu ska sista läggas.

Just nu e Lars och hämtar Jonathan på Badhuset. men dom borde vara hem snart.. undra vad man ska hitta på idag då!

Nu hör jag att dom kommer hem!

Så nu ska jag gå ut och fortsätta lägga golvet.. Sen in å laga mat.

Ovido - Quiz & Flashcards