Alla inlägg den 5 december 2008

Av Jennica - 5 december 2008 20:04

Fasiken vad veckorna rullar på, det går ju så fort nu.. man hinner ju inte med allt som ska göras..

Ja, idag har jag varit med jonthan på skolan och haft julpyssel, åkte iväg och handlade medans dom hade lunch så det var klart iaf, träffade på björven på delins, så jag passa på att tigga åt mej lite kaffe, Sen kom Amanda och Casper dit oxå en sväng. sen följde dom med hem. Jonthan hade även en kompis med sig hem, som var här till ca 17,00 sen var dom nöjd, med allt lek, Roger kom han med och hälsa på. Trevligt med besök! =)


Less på timmerbilar är jag oxå, vissa tror ju att dom äger hela vägen, brukar man inte sagt ner i kurvor speciellt när det snöar och e halt ute?? Nä en annan ska nästan få köra ner i diket, och det e ju inte första gång det händer efter denna väg! menmen, inte  hjälper det att jag gnäller .

Nu sitter jag här i köket funderar på ringa till sara och höra om hon skulle komma eller hur det blev, fast det märks ju om hon kommer, man kanske skulle gå ut och börja måla lite golvlister, tråkigt med det måste ju göras ändå.

Lars e iaf på Julbord med jobbet, så man får väl se när han kommer hem, men inte så sent kommer det att bli skulle jag tro.. =)

Nä nu ska det bli lite nytta gjort här, e för rastlös för att sitta stil, Myror i brallan..

Ovido - Quiz & Flashcards