Alla inlägg den 9 december 2008

Av Jennica - 9 december 2008 22:48

Jaha nu var det kväller och jag e piggg. uffa, fy på mej!

Sitter nu och väntar på att lars ska komma hem. han kommer nog vilken sekund som helst.

Tidigare under kvällen så var jag och isak ut till föne och hälsade på medans Jonathan var på fotboll.. Tack fär stereon som Jonathan fick, han vart super glad!

Imorgon ska jag ner på ljusdal och gå ut med smilla händer nog inte så mycket mer sen förutom kyrkan på kvällen då. Undra hur Isak reagerar när dom börjar sjunga, skulle tippa på att han kommer att dansa! =) det gör han jämnt när han hör musik, och då spelar det ingenroll vad det är..

måste komma ihåg kameran oxå, det e ett måste!

Har inte så mycket mer att skriva nu. står helt still i mitt lilla huvud iaf,

skulle ha kolla genom alla julklappar för att se vilka som e klar och inte! Blir inte dyra julklappar iaf, tycker det e fel att man köper hur mycket som helst eller för hur mycket pengar som helst, Varför inte bara köpa nå som dom har ett stort behov av det som passar personen i fråga inte bara för att det e mode, speciellt nyblivna föräldrar, dom har ju hela livet på sig att få saker, till slut kommer det ju inte vara nå roligt, för dom leker ju bara med sakerna en stund sen står/ligger dom där bara tills den dagen man rensar, sen sitter man och frågar sig själv vara man har så mycket skit sparat i varje hörn.. Och sen varför köpa alla dyra märkeskläder? Fattar inte vad det e med folk, det e ett märke, jag lovar er letar ni noga så hittar ni kopior på kläderna, dom växer ju ändå ur dem eller sliter ut.. nä nu sätter vi en punkt där. Blir bäst så!!

Ha det bra kylan, här är det -19 nu..

Av Jennica - 9 december 2008 14:41

Nu sittter man här igen..

väntar på jonathan ska komma hem från skolan, sen blir det mat sen fotboll, Han har även läxa göra..

Idag har jag varit på ultraljud, men inte hittade dom nå fel på min mage så nu e det bara vänta och se .. Har iaf slutat änkt på det så mycket nu, och det e ju skönt..

Idag har vi börjat med nya rutiner för Isak, så nu blir det nog ordning här på torpet... Fasta tider, bara att se till att man håller dom nu då.

Nä nu ska jag kasta in en maskin tvätt sen väcka Isak.

Skulle ha ringt några samtal oxå men det gör vi sen, eller kanske ska göra det imorgon oxå.

Imorgon fyller min älskde syster år! Jonathan har även luciafirande med skolan på kvällen, Så mysigt att gå till kyrkan och lyssna på när dom sjunger..

Nu kom jonathan hem oxå..

Nä nu e dags att sätta fart här, ska ju även hinna till amnda och roger framåter.. Hoppas på att ni har mjölk hemma. Sara ska jag ringa till oxå, det får jag inte glömma.

ha det så bra så länge...

Ovido - Quiz & Flashcards