Alla inlägg den 14 december 2008

Av Jennica - 14 december 2008 23:31

jaha vad har man gjort i helgen då?

På fredagen var vi till syster och fira henne eftersom hon har fyllt år sen på kvällen kom sara och vikkan hit! vi satt och drack kaffe och surra ett tag sen åkte vi ner på ljusdal och kolla, körde även hem lite folk till färila eller folk och folk man kanske inte kalla dom för folk.. Amanda och roger krockade med en lastbil på dagen.. Tur att det gick så bra som det gjorde, å att ingen skadade sig. stackas lille casper redan varit med om en krock och bara är 4månader.


i lördags var det julskylltining i färila, så då stod man och sålde lotter och bjöd på glögg från 11 - 13. kallt som satan var det oxå, skönt att komma hem i värmen sen iaf. senare på kvällen tog jag och sara med oss barnen till min kusin jonas som nyss har fyllt år och gratta honom, blev bara kvar en stund eftersom det var så sent och mina barn bli så trött och sur så där på kvällen, det e ju inte så att man nå gärna är själv med dom, Jonathan blir lätte arg och Isak ska bäras hela tiden, men dom var ju iaf glad undertiden vi var där. =)

När vi kom hem sen så åt vi lite paj sen natta jag barnen, sen bar det i väg till stefan och hälsa på honom har inte sätt honom på en evighet, roligt att träffa dej! Vid tre i natt var man till letsbo en sväng skjutsa folk, sen hemma och krypa ner i sängen,

Idag har det inte hänt så mycket, Lars har jobbat, Jonathan har haften en kompis här, var upp på färila och handla en snabbis..

Sen lagade vi mat! Ungstekt fläskfile ädelostsås och pommfrits, Eget recept. Som sagt så kan jag ju inte laga mat efter recept, för det första är det inge kul och för det andra så smakar det mycket bättre när man vågar testa sig fram, blir det inte gått första gången så vet man ju det tills nästa..

Sen åkte lars och hämta svärföräldrana som har varit på ålands resa, Och vad fick inte jag då! får mer sen sa dom, men tyckte det räkte ja, men nu har jag ju att jag klara mej i ett bra tag iaf.. =)

Sen har det väl inte hänt så mycket mer tror jag..

Nä nu ska jag sova för imorgon ska jag iväg och handla det sista inför julen..

Har lite julklappar att fixa oxå..

nä godnatt på er!



Ovido - Quiz & Flashcards