Alla inlägg den 3 december 2008

Av Jennica - 3 december 2008 17:49

jonte har sovit sin första natt i sitt nya rum..

Imorse kom han upp innan mej och var påklädd och redo för frukost.. inte alla dagar han väcker mammsen.. man blev ju lite förvånade eftersom han e så morgontrött, förutom på helgerna då så klart.

Efter han åkte till skolan så vakna Isak så han fick sin frukost sen började jag städa lite smått. sen var det dags att åka och hämnta jonthan eftersom han skulle på möte. hade sagt till hans lärare att dom skulle skicka utom till ok som ligger brevid skolan, Men han fick ju stå där och vänta ett tag för vem lyckas inte köra fast då? Om inte jag, fick stå där i ca 10 min var nära på att ge upp. men kom ju lös till slut iaf. åkte och plockade upp jonathan sen vidare ner på ljusdal, kom 2min försent, menmen det var ju ingen fara det kan ju dom flesta göra även fast jag mer är den som vill komma lite tidigare,

Medans jonthan var på möte så åkte jag och Isak på ljusdal en sväng, var in på statiol för att köpa kaffe. Behövdes! =) sen ringde jag och beställde en pizza till jonathan eftersom han missa lunchen på skolan.

sen var det bara att hämta honom och sen åka tillbaka till färila igen, Han satt och mummsa i sig pizzan efter vägen, bad dom ju skära upp i bitar så det skulle gå lättre att äta. hade ju tippa på att ca halv skulle vara kvar men inte då, Pojken min var ju hungrig. den stackarn. Sen åkte jag hemmåt. grannen var här och ploga åt MEJ. hihi Lars fick ringa honom, för jag vägrade att åka hem innan det var polgat, har nog aldrig varit så nära diket någon gång,

När vi väl var hemma och inne så var det dags för lite mat sen en vila för lille man. Medans han sov så fortsätte jag städa så nu börjar det ju se lite bättre ut iaf, Har fått upp julgardiner nu iaf förutom i vårat sov/tv-rum.!

Ingen idé att fixa det än. flyttar ju in i vårat sov rum till helgen. =) längtas. Jag måla taklisterna igår sen efter det så forstätte vi att lägga golvet så nu e det nästan klart. jippi!

Nä nu ska jag forsätta städa medans jonthan är på pingis, men jag saknar min lime gröna sop som snälla sara köpte till mej idag. så nöjd! =).

Kanske skriver mer sen och berättar om vi blivit klar med sovrummet eller inte! det återstår att se..

Ovido - Quiz & Flashcards