Alla inlägg den 4 december 2008

Av Jennica - 4 december 2008 22:24

Hoppas på en bättre dag i morgon! Imorgon ska det vara pysseldag på skolan så då ska Isak vara hemma med Farmor.. för jag ska umgås och pyssla med jonthan och ge honomall uppmärksamhet. sen ska jonthan ha med sig en kompis hem, Kul för honom att ha någon här.. eftersom jag är själv imorgon. Lars ska på Julbord med jobbet, och vi ska bara mysa på och vara hemma! :)

ja just jah, jag lova ju att uppdatera  om vad dom sa på HC, han hade tydligen fått bronkit, så nu vart det medicin igen, tror nästan han tänker gå genom alla sjukdommar innan han börjar på dagis, men det kanske e bra det å, Fast jag vill ju inte att mitt lill hjärta ska vara sjuk hella tiden, hade ju varit bättre om han kunnde prata och berätta vart han hade ont..

Nä nu ska jag ta och sova. så jäkla trött! Har nog alldrig varit så här trött den här tiden. Menmen.!

God natt på er!

Av Jennica - 4 december 2008 19:06

sakta i backen nu Isak, du e ju liten än!

Av Jennica - 4 december 2008 08:44

Ja nu e Isak sjuk igen ringde till rådgivningen tidigare och dom tyckte vi skulle åka in.. så 10.15 ska vi vara på JÄRVSÖ HC, för att färila hade stängt idag, jaja bara att göra sig klar då.

Just nu e det mycket sorg här hemma Lars mormor gick bort klockan 00.20 i natt. ficj beskedet strax efter. jobbigt, men hjärtat jobbar ändå idag iaf några timmar för att försöka tänka på annat. men han ska vara på solgården kl 14 för att ta farväl. Även att det i dag är ett årsen jonathans klasskompis dog i en tragis olycka på väg hem från skolan. förstår inte varför sånt ska hända, tycker så synd om dom små liven som ska bearbeta en sådan sak, tycker synd om familjen som ska mista en sådan lite hjärta, han hade ju många år kvar att leva, uffa jobbigt med allt.

Men åter till lars mormor nu, gud vad tomt det kommer att vara till Jul, men det var ju väntat hon var ju snart 91år, och dålig, men det kommer ju som en chock ändå. man tycker att man ska vara förbredd men det e man ju aldrig, var jätte jobbigt Inatt när jag skulle berätta för lars. kändes tungt att få beskedet av svärmor..

nä nu måste jag göra mej klar har lite bråttom nu..

skriver mer sen..

Nu är golvet klart i sovrummet!! =)


Ovido - Quiz & Flashcards