Direktlänk till inlägg 22 december 2008

mår piss

Av Jennica - 22 december 2008 01:23

Måste få nå att göra , går under snart, vill inte sitta hemma, klarar inte av det. Men hur ska man göra när man står utanför arbetsmarknaden, utan utbildning, Hur ska man då lyckas få ett arbete, när inte ens dom som har utbildning inte får nå.

Barnen blir ju drabbad av det här. så snälla tomten ge mej en sysselsättning.

Har aldrig tyckt att det har varit så här jobbigt att inte haft ett jobb , men dom senast månaderna, har det känns för jävligt.

vill inte ha Jul vill inte ens fira den, men jag gör det för barnens skull, eller mest för jonathans då. men sitta och vara trevlig och blablabla, är man inte ens känner för det.

nä, nu ska vi inte vara så här.

nä nu ska jag dricka kaffe, okej egentligen borde jag sova men jag kan inte, ska även till hudik med jonathan i morgon vill inte, mycket folk, och en envis unge! Kan ju inte sluta med nå annat en katsrof, men hoppas att allt går bra iaf, och att dom äntligen kommer att fatta vad jag menar, ska även ta upp lite annat,

Sen kanske man även ska säga upp kontakten med vissa personer. känns som om det behövs,  och ni som tänker kommentera , gör det bara om ni kan stå för att det e ni,

Nä nu e klockan mycket dags för lite kaffe.

I lördags var det även begravning för Lars mormor, allt gick bra, efter bjöd dom på mat fläskfile och potatisgratäng *Gottans* Sen hjälp jag till att ta reda på disken, det var ju en till begravning efteråt, som oxå skulle fika där, så då blev det att hjälpas åt lite fort. Men det gick bra, även fast det var många somm kom.

Nä nu slutar jah att skriva, lägger även in en bild på lars mormor och isak

 
 
Viktoria

Viktoria

22 december 2008 19:36

Hej. Hoppas du inte tänker säga upp kontakten med mig? :)

http://viktorianorell.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards