Direktlänk till inlägg 21 december 2008

jag säger då det...

Av Jennica - 21 december 2008 10:51

att folk ska lägga sig i ens liv, men inte kan hjälpa en när man ber om det, fy f*n säger jag bara, att vissa ska tro att dom är så duktig så vuxen men i mina ögon så är ni det inte,

nä nu ska jag hoppa in i duschen snart, ska bara dricka en kopp kaffe. Har nyss kört hem sara till hybo, Hoppas det går bra nu vännen. ska ringa snart och höra hur det går för dej.

skriver mer sen kanske!

 
 
Ingen bild

amanda

21 december 2008 11:06

va e de som hänt nu då? puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards