Direktlänk till inlägg 16 december 2008

Tisdag..

Av Jennica - 16 december 2008 06:10

Igår somna jag jätte tidigt, hade mensvärk så jag la mej på sovan för att vila men vakna klockan 4 i morse.. pigg som attan var jag då.

det var länge sedan jag kände mej så här ut vilad.

Vaknade fixade kaffe sen ut och röka, tog en klung kaffe men spotta ut det lika fort igen, upptäckte att jag hade tag fel, fil ist för mjölk kanske var lite trött ändå..så det var ju bara att gå och hämta nytt kaffe, Nu sitter jag och väntar på att barnen ska vakna iaf jonathan eller om man måste väcka honom det åter står att se..

Idag ska Isak och jag på BVC så vi får se sen hur mycket han väger nu, ska även träffa läkaren, så vi får väl se vad han säger om rosligheten nu..

sen så e jag så le på alla annonyma kommentarer, ska man kommentera så kan man ju vara så mogen att skriva sitt eget namn iaf.. annars kan man vara tyst. men det e mitt tycke iaf..

nä nu ska jaa ta och koka en korv till jonathan, eller om man ska vänta ett tag och försöka få han och äta nå annat fast det vet jag ju att han kommer att vägra iaf, förstår inte varför han kan äta riktig frukost borta men inte hemma, men det e ju bra att han äter nå iaf.


 
 
Ingen bild

Anna B

16 december 2008 08:09

Jag tror man kan ta reda på vem som besöker bloggen .Ska kolla upp det lite till.

 
Ingen bild

amanda

16 december 2008 08:38

DU TYCKER SOM MEJ KAN MAN INTE STÅ FÖR VAD MAN TYCKER KAN MAN HÅLLA KÄTFEN. puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards