Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Isak..

Av Jennica - 7 februari 2009 15:41

gillar inte sin medicin, men det det är ju bara att försöka lirka med honom, för det är ju jätte viktigt att han får i sig allt!

annars kanske vi måste ringa till barn i hudik igen och höra hur vi ska göra...

nä nu ska jag vara lite social med amanda och sara igen!!

Ha det bra! och håll tummarna

 
 
anki

anki

7 februari 2009 16:06

Snart känner han nog att medicinen gör honom bättre så då ska du se att det går lättare att ge pulmicorten fick han inget brikanyl kram moster Anki

http://anki.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jennica

7 februari 2009 17:52

Till moser! jo det har du ju rätt i. nä han fick inte nå brikanyl men han fick nå liknande som heter Airomir, som skulle vara bättre och det får han var tredje timme. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards