Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Jennica - 6 februari 2009 19:53

Nu har vi fått kommit hem!

dom TROR att var det är Förkyldningsastma! eftersom jag har det och för att han har mjölkallergi så var det stora risker att han kunde få det! eller som han så högrisk barn! Så nu ska han ha pulmerkort (stavas?) 2 gånger om dagen, och kort verkande astma spray var tredje timme. när han var vaken! sen har han ju även fått öroninflamation igen, så han ska äta penclin tregånger om dagen, så det kommer ju bli lite jobb.. vill ju inte riktigt vvar med om det,, =(, men jag förstår honom.. mammas lilla pojk! så här dålig har han nog aldrig varit.. dom var ju lite fundersam på att han har varit sjuk sen 2 nov, och högst varit feber fri 10dagar.. ska iaf komma tillbaka på kontroll till våren. men före det ska vi till läkaren i färila. kolla hur han låter, och hur öroninflamtion är.. hoppas bara han inte även blir ett öronbarn..

Nä nu ska jag dricka kaffe som jag har saknat..

Av Jennica - 6 februari 2009 14:58

Ligger inne på barn med isak. Har legat här sen igår. Skriver mer när jag kommer hem!

Ovido - Quiz & Flashcards