Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!

Av Jennica - 13 februari 2009 08:03

Jonathan har nyss åkt till skolan, Isak sover så jag ska passa på att göra mej klar inför bollnäs resan, ska även ringa svärmor och höra om det är nå specielt hon vill ha med till Isak,

ska även ta något att äta, för jag är hungrig! brukar inte vara det den här tiden, så det är väl bara att passa på och äta i massor! Undra om jag och flickorna ska äta på MAX idag! är inte så sugen på det, men det brukar snabbt gå över tills man är frame. :).

nä nu har jag inte tid att sitta här, men det kanske kommer mer sen! får se om det blir lite tid över..

Av Jennica - 13 februari 2009 01:14

Vad vet du egentligen! hur kan du vara så blåst? bara en fråga! och våga stå för vem fan du e!.. Vet nog bättre om det där än dej! Eller måste du se hela rapporten för att fatta! Blir så lee.. läs inte kommentera inte om du inte kan stå för vam fan du e!! Du har inget på min sida att göra om du ska kommentera med massa skit och sen inte våga stå vem du är din patetiska lilla jävel!

Ovido - Quiz & Flashcards