Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Jennica - 4 februari 2009 22:24

gud vad jag äter.. äter ju hela tiden. men det är ju bara positivt, kanske går upp jag å... tror jag har ätit för en vecka idag, kanske var att ta i men ni fattar säkert.. lika glad är jag ändå. men med min otur så går jag väl inte upp i vikt ändå..  med det är bara att hoppas!

På fredag ska jag och Lars åka och kolla på en soffa.. dags att ta tag i det nu.. annars står vi ju där utan, och det är ju inte så smart. vill ju helst ha den hemmanär allt är klart.. hatar att vänta, är för stressad för det.. allt ska ske på sekund helst.. men ibland får man så lov att vänta.

nä nu ska jag äta lite till så jag kan somna.. men nu ska jag logga ut..

så GodNatt på er!

Av Jennica - 4 februari 2009 19:15

nu är Isse sjuk igen, men man börjar ju bli van, men nu tror jag nästan det det är tänder på G. 

Idag har det inte hänt så mycket,har bara varit inne, men det är skönt det å.. pyams på hela dagen! tur att ingen har kommit hit!

har inget att skriva, tappa lusten!

Ovido - Quiz & Flashcards