Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Helgen!!

Av Jennica - 1 februari 2009 22:01

fredagen spenderas hemma! den mesta delen.. var ner på statiol på kvällen en sväng... sen åkte jag och sara runt och kolla lite.. hände väl inte så mycket mer.. inte vad jag kommer ihåg iaf..

På lördan åkte jag, Sara, Jonte och Isse till mormor för jonathan skulle få sova där, men undertiden vi var där så sov Isak. sen åkte vi iväg och köpte en ny ryggsäck till jonte, sen for vi i väg till "bara vakert" en affär i järvsö, men det var ju inte mycket att hurra för, men det blev iaf, en klähängare, eller två stcken blev det, kort kommer.. sen ner på dollar för att handla lite.. efter det åkte vi hem och fika.. Gottegris jag har blivi =).. sen kom Erik och Jörgen en sväng och lånade batun men jag tror dom satt där i kanske 20min, inte var det längre iaf..

Isak sov även hos farmor och farfar så det blev en barnfri kväll, Lars åkte till Mats och drack någon öl och jag och sara vidare ner på ljusdal.. sen ringde lars och ville ha skjuts ner på järnvägs så det var ju bara att skynda sig och hämta dom för det är ju inte ofta han vill gå ut! Vid 2 åkte vi hemmåt. efter en hel kväll på ljusdal.. Inte för att det finns så mycket att göra i lilla ljusdal men trevligt hade vi det..

Idag tog jag med mej sara till tallåsen och skulle köpa en ny spjällsäng till Isak eftersom hans snart går sönder helt.. men det fanns ju bara en sådan som vi redan har, och jag tror vi behöver en mer stabil.. så det blev ingen men ska kolla vad dom har på babyproffsen, om jag inte får tag på en bättre beg. det duger det å.. Sen åkte vi hem till saras mamma och pappa.. Tror även sara skämdes lite där.. hihihi.. kevve vill inte åka ifrån sin moffa.. Han e ju det bästa som finns..

Sen när vi kom hem åkte lars och hämta Isak, efter ett tag kom även jonathan hem.. Sen har det inte hänt så mycket mer.. kom nyss hem från ljusdal igen.. Nu sover barnen, och vi ska dricka kaffe!!

Kan ju tilllägga att lars var ju inte i bästa toppform inattoch han som tänkte åka iväg och jobba en sväng idag, men så blev ikke fallet.. 

Nä nu ska jag vara social med sara..

Godnatt på er! 

 
 
Sara

Sara

2 februari 2009 22:58

HAHA ja de tror jag oxå men får väll ta och styra upp de då hjälper ju ganska bra med en bulle :) Puss

http://sarahedblom.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 13 april 2009 20:54

stämmer så bra

Av Jennica - 18 februari 2009 22:22

http://jennicaohmans.blogg.se/

Av Jennica - 18 februari 2009 18:04

Har inte syftat på någon spec på mitt blogg inlägg! och vad då mobbning? stå för vem du är så kan jag svara dej bättre! sluta skriva anonyma kommentarer på min blogg för jag tar bort dom ändå! Vem du nu är så är det inte illa menat till dej, skit sa...

Av Jennica - 16 februari 2009 21:49

febuari snart slut igen. gud vad tiden går fort. Isaks 1års klas är snart... Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.. tråkigt men sant! Imorgon måste jag verkligen ut och göra nå! Hoppas på fin väder i morgon så kan man kanske ta sig en ...

Av Jennica - 13 februari 2009 18:26

Men lägg ner! du är så patetisk.. svarar om jag vill. och hur jag vill!...

Ovido - Quiz & Flashcards