Alla inlägg under november 2008

Av Jennica - 12 november 2008 01:37

"Jag tävlar om ett presentkort på 500:-att handla för hos KlKids Muppsan´s blogg. Tävla HÄR du oxå"
Av Jennica - 12 november 2008 00:28



 "Jag tävlar om ett valfritt plagg ur

Hej Baby´s sortiment Muppsan´s blogg. Tävla HÄR du oxå"
Av Jennica - 11 november 2008 21:56

vet inte vad det e med mej nu.. så himla less på allt helst skulle jag vilja dra täcke över huvud och sova genom hela dagarna, le på allt orkar inte med nå.

känner mej värdelös! sur som en ätika det e jag det. menmen , alla har ju sina problem och sina tankar , men ska jah vara helt ärlig så fattar jag inte att jag orkar, folk beter sig som idioter och ingen verkar kunna bete sig en dag över 3! alla verkar ska vara bäst på allt! men det fungerar inte i längden,

Gud vad jag klagar nu! men det får man göra ibland.

jag vill må bra. men det verkar som det e för mycket begärt. allt handlar om PENGAR VIKT UTBYGGNAD BARN OCH MAT! men vad då jag har ju ingen lust att äta. mår illa hela tiden huvud sprängs snart i bitar. blir nog att ringa rådgivningen imorgon.. har haft den här värken nu i 2dagar.

Nä nu ska jah försöka få i mig lite koffin, har ju bara fått i mej 4 koppar kaffe på 2 dagar. annars brukar ju jag dricka ca 10 koppar om dagen om inte mer..

men först ska jag packa väska till jonathan, så den e klar. sen blir det självklart en cigarett på det.. snart kommer lars hem!

hejdå!

Av Jennica - 10 november 2008 13:58


Jag tävlar om ett presentkort på 400kr att handla för hos MiLike i TantUlrikas blogg. Tävla du oxå!

Av Jennica - 3 november 2008 23:05

Nu ska jah ta och lägga mej, har äntligen  fått min lilla fis att somna, men det e ju inte lätt när man e sjuk. han har ju sovit nästan hela dan, även jag har sovit, nyss när jag tog tempen på lillen så hade han 39.3 med alvedon i kroppen. uffa! hoppas inte jonte blir sjuk bara. jag är ju oxå sjuk, fryser som bara den. inte kul, man får hoppas att det går över fort bara. menmen så kan det var den här tiden ju.

Idag fick jah äntligen dom nya prov svaren. med allt vissade sig normalt, så nu hade hon skrivit en remiss för ultraljud på över delen av buk, utifall jah hade gallsten, inte för jag vet varför, inte tror jag att det skulle ha med min vikt att göra.. ska även få träffa dietisten, för att se om det går att ändra min kost, och det e väl kanske bra. inte för att jag tror att det behövs, eftersom jag oftas tänker till innan jah lagar mat. och det e då inte ofta det blir snabbmat här inte, ja just jah jag måste ju ta upp pölsan, för jonte har beställt pölsa och potais imorgon. blir nog grabb av honom å, jag skratta när han skulle förklara vad han vill ha,

"Du mamma, kan inte vi äta maten som morfar inte tycker om ? eller det e är ju ingen annan heller!"

imorgon tänkte jag storstäda om det går det beror ju på hur Isak är oxå. men det löser sig, det tar ju inte så lång tid, blir nog annat sen när det blir större men attans vad jag längtar, gud vad kul att inreda,

är det någon som känner sig villig att hjälpa till så är det bara att säga till,

Jag vill bli klar nyss. men som sagt allt tar sin tid. men golv är klart nu iaf, förutom till mitt och lars sovrum, men vi vet ju vad vill ha så det e ju bara det att vi ska handla det. =).

nä undra om man kanske ska ta och lägga sig snart, ,men jag e för pigg än, men jag behöver ju sova, ska ju upp och väcka jonte strax före sju oxå. även om man inte kan sova så om man ligger ner så vilar man ju iaf,

är det någon som har nå förslag på vad men mer kan äta under veckan, för just nu står det still.

gjorde en jätte go gryta med färsk pasta, den vart jätte go om jag får säga det själv, fast det var nå som fattas iden, men kunna inte komma på vad så då strunta jag i det, men det gjorde ju inte så mycket, på lördag eller söndag blir det iaf chipsgratäng, inte så nyttigt men så gott..

ja sara du får komma om det blir på lördan, och det tror jag att det blir för på söndag e det ju farsdag, och då får lars bestämma om man inte äter hos mamma och tommy eller hos svärmor och svärfar då,

Lars mormor har varit dålig så man vet ju inte heller, hon e ju gammal så det låter dumt att säga men man räknar ju ner dagarna nu, fast idag hade hon varit vaken ett tag iaf, men dom hade bara fått i henne lite vatten, igår sov hon hela dagen, men jag tror iaf att det är nära nu, bara väntar på att telefon ska ring! vet inte ens hur jag ska bete mej emot min egen sambo. dom har ju växt upp med henne alltså dom bodde undersamma tak det var inte länge sen hon flyttade till solgården eller det e ca 3 år sen inte riktigt men! men det visar ju sig hur det blir den dag hon går bort. alltid lika jobbigt, när någon dör! alltid något som saknas, en ny puzzelbit som tas bort varje gång, men det e så det e.

Nä nu börjar jag bara svamla här. men nog för att jag skriver min egen skulle så finns det ju vissa som bara ska klaga!

så godnatt på er. och var rädd om varandra



Ovido - Quiz & Flashcards